top of page

Sova

Stala se divná věc. Jednoho večera jsme takhle s Yvonne mířili před večerkou na koleje a z ničeho nic se s pufnutím objevila skřítka. Představila se a lusknutím prstů vyčarovala sovu, bidýlko a ještě nějaký sáček - tvrdila, že mi to posílá nějaký profesor. Po tom, co jsem se několik minut ujišťoval, že se nespletla, nás odchytli prefekti a nějaká ženská. Nezbývalo než to odnést na kolej.


Na koleji se skřítka zjevila znovu a opět tvrdila, že to je od profesora a že to není omyl - jeho jméno mi ale odmítla říct, prý je to tajemství... a že je moje a mám si ji skutečně nechat.


Od té doby mi to vrtá hlavou. Nevím o tom, že bych měl s nějakým profesorem (mohla to být i profesorka?) nějak dobré vztahy. Yvonne už rozjíždí vyšetřování v plném proudu, tak uvidíme co se podaří zjistit.


Sova je krásná. Pojmenoval jsem ji Hoot, podle toho jak umí houkat. Jestli takhle bude houkat dál, tak ji určitě uslyší i Ronnye o pár pokojů dál.

6 zobrazení0 komentářů
bottom of page