top of page

Druhá polovina prázdnin

Tuším, že tohle bude asi delší zápis, tak si ho pojďme trochu rozkouskovat.


"Jsi idiot." - Yvonne DeSkossyreff, 2013


To byly první slova Yvi, když se za mnou stavila v nemocnici. Proč jsem v nemocnici?

Jednoho krásnýho večera mi Lucas přinesl sadu bylinek do lektvarů pro třeťáky, šel jsem si jí odnést na pokoj a když jsem se vracel z patra dolů do Kotle, nenapadlo mě nic lepšího, než že se trochu předvedu a sjedu celý to zábradlí po zadku.


Příští věc, kterou si pamatuju, je dezinfekcí-smrdící místnost a obličej Faye nade mnou. Byl jsem na příjmu v nemocnici, celý bok modrý a vyšetřují mě lékouzelnice Dachal a Faye (která je pořád v zácviku, proto musí nosit takový tmavě zelený hábit, a proto připomíná Shreka). Prý mám naražená žebra (tomu by odpovídala ta modřina přes celou polovinu hrudníku) a krásně jsem se praštil do hlavy.


Dostal jsem nějaké lektvary a svaloklid a že prý tak týden budu muset zůstat u Munga. To by ještě tak strašný nebylo, kdyby si Faye nevzala k srdci, že mě bude rozesmívat, aby mě naschvál bolely ty naražený žebra a pamatoval jsem si, že už takový blbosti nemám dělat. Přes Faye jsem Yvi nakonec vzkázal, že jsem celkem v pořádku a ať si nedělá strach. Yvi nakonec na návštěvu dorazila - nečekal jsem ale, že mi polovinu návštěvních hodin bude nadávat, že jsem nemehlo.


Nakonec mě z nemocnice pustili, že už můžu být na domácí léčbě - nafasoval jsem svaloklid a pokyny, že nemám sportovat a co nejvíc odpočívat. To mě štvalo asi ještě víc - byla totiž oslava Nebelvíru (vyhráli školní pohár), na kterou mě a Yvi pozvala Pheobe - bylo to u vody, chtěl jsem si zaplavat a nesměl jsem. Asi karma :-(


Kovbojský ženský na zabití

Na téhle oslavě, která se postupně změnila v opékání buřtů u lesa ve Visánku, se nakonec objevily i nějaké dvě holky s kovbojskými klobouky na hlavách. Jedna vypadala, že ještě asi chodí do školy, druhá byla už starší a hlavně opilá. A když píšu opilá, tak vážně opilá. Objímala stromy, hrála si na žížalu a skončila tím, že si stoupla do ohně a úplně jí ohořely tenisky. Profesorka Hatfield jí tam dala fakt tvrdý kázání, to bych zažít nechtěl.


No a tyhle ženský jsem jednou potkal v Kotli, postávaly v tom stísněném místě u krbu - potřeboval jsem se protáhnout - ve chvíli kdy jsem mumlal "pardon", tak akorát jedna z nich hodila letax do krbu a já skončil v Prasinkách... Problém je, že v Prasinkách není žádnej veřejnej krb, takže jsem musel chvíli pochodovat kolem vesnice, než jsem našel nějakou hospodu, kde mě hodná paní za barem přemístila zpátky do Kotle.


Pak jsem je vídával v Kotli celkem pravidelně - nejen, že vlastně ani nikdy neřekli "promiň" nebo tak něco, ale ještě celý večery tráví tím, že se snaží kouzly strašit prváky a kouzlí různé iluze, které nás jen otravují. Asi jsem se na ně moc mračil, protože to skončilo tím, že mi ta mladší z nich hodila pod nohy dvě zakopávačky, až jsem si rozbil nos. Všechno jím to jednou vrátím.


Příjezd prváků

Teď se vrátím ještě o trochu zpátky, kdy do kotle dorazily noví prváci. Letos se mi podařilo seznámit se skoro se všemi. Letošní prváci vůbec netuší, v jakých kolejích by chtěli skončit, což je dost zvláštní - ti loňský prváci to měli naplánovaní snad všichni do jednoho.


Většina z nich je docela normálních, ale někteří jsou fakt dílo. Třeba Laurie, která by svým chováním mohla kdykoliv zastupovat člena královské rodiny - dokonce mi vykala a vypadala, že se asi propadne opovržením, když jsem jí automaticky tykal. Další zajímavostí je, že letos to asi bude holčičí ročník, potkal kluka je skoro zázrak.


Nakonec dorazila i Mia, kterou ze Skotska přivezla Jenifer. Zatím jsem z ní spíš zmatenej a moc nevím, co si myslet. V jednu chvíli je v pohodě a je s ní sranda, v druhou chvíli mi připadá, že se snad rozbrečí. Když jsem to z ní (doufám) opatrně páčil, tak mi říkala, že jí chybí domov, farma a zvířata. Po pár týdnech prázdnin? Všimla si toho i Rose Dragon, se kterou si Mia padla do oka - kam se hne Rose, tam jde Mia, furt se objímají a tak. Co si ta holka nešťastná počne ve škole?


A hlavně mi zkazila plán jak se pomstít Jenifer, že o mě řekla, že se neumím chovat k holkám. Snad dvě hodiny jsem strávil tím, že jsem v Portsmucku lovil ropuchu. Když už jsem jí měl a byl s Miou domluvenej, že tu ropuchu schováme Jen do peřin, tak na poslední chvíli cukla - i přestože jí to ze začátku přišlo jako dobrej nápad. Teda, ne že by cukla nebo něco řekla, ale vypadala jako když se má každou chvíli rozbrečet a bojí se. Tak jsem nakonec ropuchu jen vypustil u nich na zahradě Jen pod oknem - doufám, že bude ta potvora aspoň pořádně kvákat a Jen vzbudí.

4 zobrazení0 komentářů
bottom of page