top of page

Druhá polovina roku

Vánoce asi moc nedopadly, protože jsem o ničem neslyšel. Dostal jsem spoustu skvělých dárků. Bohužel jsem hned po vánocích onemocněl a prošvihl tak silvestr a začátek nového roku.


Přijde mi, že od té doby se nade mnou stahují mraky - vídám čím dál méně lidí, ani s Yvonne se už nevídám tak často, jak bych chtěl. Jsem rád, že někoho potkám na hodinách - po těch ale většina lidí hned někam uteče a ani si s nimi nejde popovídat.

Na koleji jsem snad sám, tomu odpovídá i stav bodů - Nebelvír 515, Havraspár 330, Zmijozel 174 a my 96.


Naposledy jsem se takhle sám cítil v Kotli před odjezdem do prváku, doufal jsem, že se to už nikdy nevrátí. Poslední dobou je ve čtvrtek otevřená psychologická poradna, občas přemýšlím, že bych si tam zašel popovídat, abych alespoň s někým prohodil pár slov.

No vida, zrovna když píšu tenhle zápis, tak dorazila Addy... třeba se to zlepší.

4 zobrazení0 komentářů
bottom of page