top of page

Halloween

Na halloween jsem měl dokonalý plán už od začátku prázdnin. Po minulém Halloweenu jsem věděl, že Yvi nesnáší takový ty velký načinčaný šaty - Ronnye se jí snažil přesvědčit, aby si oblíkla kostým princezny - Yvi u toho vypadala, že by raději skočila z hradní věže. A tak byl plán na světě - vyhrát sázku a donutit ji jít na Halloween za princeznu. A já bych oprášil zbroj, kterou mi věnoval Ronnye a byl bych rytíř.


Ve zkratce - sázku jsem vyhrál, přáni Yvi sdělil (byla vyloženě nadšená) a čekal na Halloween.


Jenže Halloween byl tentokrát na motivy Egypta a jeho bohů. Takže žádné princeznovské šaty. Popravdě tam jedny nebo dvoje byly, ale ihned je vyfoukla Ella a Emma. Takže jsem měl smůlu a navíc jsem se musel oblíknout do šíleného kostýmu nějakého krokodýlího boha. Popravdě mě to celkem zklamalo, těšil jsem se na to čtyři měsíce.


Nakonec byl Halloween fajn - byli jsme v obrovském bludišti, kde se mě snažil převlečený profesor Perry přesvědčit, abych snědl brouka a podobně. Bludiště bylo fakt obrovský a ještě dvoupatrový, málem jsme se nedostali ven. Nakonec vše ale dobře dopadlo a na konci byla spousta dárečků.


S Yvonne máme velké plány na Vánoce - pokud to klapne, tak to bude nezapomenutelný :-)

2 zobrazení0 komentářů
bottom of page