top of page

Konec prvního ročníku

Blíží se konec školního roku a zkoušky. Ze zkoušek strach nemám, chodil jsem poctivě na skoro všechny hodiny a myslím si, že mi to jde. Dřív jsem měl strach z lektvarů, ale Yvonne mi pomohla a teď už tomu snad rozumím. Strašně moc se těším na prázdniny - ne že bych chtěl pryč ze školy, ale bude to určitě skvělý - budeme chodit po obchodech, na výlety, koupat se, a třeba si najdu nějaké nové kamarády.


Mimochodem, sovu mi poslala Pheobe. Nevím přesně proč, ale podle ní to byl opožděný vánoční a narozeninový dárek. Je na mě moc hodná, doufám že se s ní uvidím i o prázdninách. Přijde mi ale pořád taková smutná, snad se to zlepší.


S Yvonne jsme zkamarádili s primuskou, jmenuje se Faye a je z Havraspáru. Popravdě nás jednou načapala po večerce, ale nedostali jsme trest, jen nás odvedla na kolej. Potom jsme se s ní sem tam vídali a začali se s ní bavit - je to taková drobounká slečna, ale je vážně hodná. Sice je primuska, ale evidentně to zase tak moc neprožívá, protože jsme se s ní jednou zapovídali dokonce hodinu po večerce. Má teď OVCE, ale vypadá, že to zvládá - doufám, že ji alespoň naším blbnutím a hledáním tajných chodeb přivedeme na trochu jiné myšlenky. Dokonce nám řekla, že až bude mít po škole, tak ji můžeme poslat sovu a třeba nám na donese pizzu, abychom si trochu ulevili od těch dokola se opakujících jídel. Už jsem psal, že je vážně hodná? :-)


S Yvonne si občas připadáme, že jsme jediní na hradě - po večerech je tu opravdu prázdno - o to víc jsem rád, že jsme se poznali ♥.

5 zobrazení0 komentářů
bottom of page