top of page

Prázdniny

Tak už mám po zkouškách a jsou tu prázdniny. Zkoušky dopadly celkem dobře - měl jsem z toho obavu, ale probíhalo to poměrně v klidu. Později dorazilo i vysvědčení, až na Přeměňování mám ze všeho V. Popravdě nechápu, kde jsem v tom Přeměňování udělal botu, asi v teorii, tak si to zkusím opravit.

Čekal jsem, že se o prázdninách bude dít spousta věcí, ale všichni lítají někde po dovolených.


S Yvonne jsme si našli brigády. První máme ve firmě Black&White, pro kterou vyrábíme různé jednoduché výrobky jako obálky, ubrousku a podobně - to je celkem fajn. Druhou brigádu máme v útulku, pro který venčíme psy - původně jsem se na to strašně těšil, ale jakmile to děláte každý den, tak se to celkem omrzí.


Pak se sem tam objeví nějaké jednorázové brigády - jednou nás oslovila v kotli jedna paní (později jsem zjistil, že se jmenuje Jenifer), jestli bychom ji neočesali jablka na zahradě. Po práci nám udělala večeři a dala nějaké peníze, ale hlavně nás pozvala, že nás naučí péct koláče. Když jsme za ní o pár dní později dorazili znovu, snažili jsme se upéct koláč a v tu chvíli do kuchyně sešla ze schodů profesorka Lowe. Vážně. Ony spolu totiž bydlí a jsou to staré kamarádky z Nebelvíru. Také jsme zjistili, že Jenifer kdysi v Bradavicích učila a ráda by se tam teď vrátila. Je to fajn mladá dáma :-)


O prázdninách jsme se hodně procházeli, sem tam se zašli vykoupat, prozkoumali všechna města a vesnice - prostě jsme dělali všechno možné.


Skvělý den byl včera - konečně byla možnost si vybrat peníze u Gringottů. Dostal jsem víc peněz, než jsem očekával, tak bude na dárečky. Pak jsme šli s Pheobe, která se konečně vrátila z dovolených, a Yvonne na zmrzlinu. Večer jsme na zahradě Děravého kotle hráli spolu s dalšími prváky a Lucasem (o tom jsem se ještě nezmínil - to je starší kluk, co hodně sedává v kotli - už vystudoval) flašku - to byla fakt sranda, bylo tam hodně střelených úkolů a vlezlých dotazů. Pak většina lidí odešla a spolu s Yvonne, Addy a Benem jsme ještě hráli jednu totálně střelenou hru - její pravidla jsou fakt složitá na popisování - ale jak řekla Yvonne - kdyby nás u toho někdo viděl, tak jdeme rovnou na psychologické vyšetření k Mungovi :-)


Ronnye s Will uspořádali grilovačku. Byla tam Phoebe se ségrou a dorazili také profesoři Hatfieldi i s malým Scottym. Neměl jsem moc možnost si ho prohlédnout, ale pořád se tam něčemu smál a snad ani jednou nebrečel, kéž by se tak chovaly všechny děti :-) Ronnye mě naučil grilovat klobásy, najedl jsem se do prasknutí, poškádlil Yvi kvůli dezinfekci a pozoroval, jak Phoe nenápadně pije víno. Nebylo to špatný :-)


Prázdniny se jinak strašně vlečou - už jen 3 dny do odjezdu zpět do školy. Musím říct, že se už strašně těším. Děravý Kotel se už pár dní plní novými prváky, většina z nich je super. Sem tam jim s něčím poradím nebo jim otevřu průchod na Příčnou ulici. Včera jsme s nimi hráli flašku a byla to sranda. A navíc, dva kluci by rádi do Mrzimoru, tak snad jim to vyjde.

5 zobrazení0 komentářů
bottom of page