top of page

Prázdniny

Prázdniny utíkají jako voda. Když píšu tenhle zápis, tak už zbývá snad jen týden nebo dva do odjezdu do školy.


Přijde mi, že začátkem prázdnin jsem skoro vůbec nepotkával spolužáky a ani moc kamarádů - nejspíš všichni jeli za rodiči. Tak jsem trávil léto posedáváním v Děravém kotli a bavil se se staršími, což je vlastně taky docela fajn - baví mě poslouchat jejich historky.


Faye a Cass už snad konečně otevřou tu waflárnu - už objednávaly vybavení, mají dokonce už i vyhlídnutý obchůdek na Příčné ulici a jen čekají na přestavbu. Jednou mi donesly lahev takového zeleného slizu a že prý když to vypiju, tak jim budu moct pomáhat ve waflárně. Cha, jejich chyba, ten sliz totiž jen jako sliz vypadá, přitom je to fakt dobrá limonáda a má super název - Žabinec.


Poznal jsem i další dospěláky, třeba Lillyan, Rose a Gianncarla.


Lilly je po škole jen pár let, vídal jsem jí v Kotli už minulé prázdniny, ale nějak jsme si neměli co říct. Letos nás představila Faye. Musím říct, že se mi s ní skvěle povídá a strašně dobře pak utíká čas. Jednou jsem byl i u ní doma, když mě pozvala abych se šel mrknout na její psy. Vždycky nosí nějaké divné (ale vlastně hezké) oblečení a má nádherné vlasy (i když vím, že to není přírodní barva). Ale je vidět, že má taky spoustu problémů, pořád jí otravuje nějakej obrovskej hrozivej chlápek z ministerstva.


Gianni je kluk, co studuje jeden z posledních ročníků v Krásnohůlkách ve Francii. Má odtamtud docela zajímavé příběhy, ale popravdě je to zvláštní člověk a moc mi nesedl - špatně se to popisuje. A myslím, že je zakoukanej do Lilly, ale nevím jestli ona ho bere jako něco víc než kamaráda...


A Rose, to je taková potetovaná bláznivá holka (taky tak pár let po škole), pořád mě s něčím provokuje a škádlí. Ale je vlastně strašně hodná.


Sem tam se Kotli objevila i Jenifer. Čekal jsem, že zase půjdu česat jablka, ale prý ještě letos nejsou zralá - asi nebylo takové teplo. Celkem mě zpražila, že se neumím chovat k holkám, tak nad tím přemýšlím - budu to muset zlepšit, aspoň to můžu trénovat s těma dospělákama. Ale co je zajímavější, později během prázdnin dorazila její sestřenice Mia, která půjde do prvního ročníku.


Ale to už se dostávám k druhé půlce prázdnin, tu sepíšu příště.

3 zobrazení0 komentářů
bottom of page