top of page

Třeťák pokračuje

Popravdě ani nevím, o čem bych psal, tak si udělám jen takovou rekapitulaci.


Vánoce proběhly v klidu - dostal jsem spoustu dárků a měl jsem radost. Letos se naštěstí ani neobjevil žádný vtipálek, který by mi poslal plyšového pavouka a podobně.


I Valentýn proběhl bez žádných velkých problémů. Na hradě si šlo u profesorky LaMalet uvařit limonády, u Taylora zase zastřelit amorka takovou paintballovou kuší. Šlo to.


Pak byla svatba Ronnyeho a Will. Měli to na nějaké pláži u moře a bylo to úžasný. Úžasný, ale strašně dlouhý. Ale nakonec to bylo fajn - potkal jsem tam Faye a Cass a vydrželi jsme až do rozbřesku.


Trochu mě štve, že už se šlo podruhé do Prasinek. Bohužel jsem jít nemohl, nemám podepsanou povolenku. Ale asi to nebude tak skvělý, dost lidí zůstává na hradě.

A asi nejhorší věc - to je profesor Clifford na bylinky. Ještě že na hodiny moc nechodí, myslím že by ho pár lidí nejradši uškrtilo.

9 zobrazení0 komentářů
bottom of page