top of page

Už se zase blíží vánoce

Vánoce jsou za dveřmi, moc se na ně netěším - zjistil jsem, že studenti mají možnost jet na svátky domů, takže tu nejspíš budu sám. O to víc mě později překvapilo zjištění, že tu všichni kamarádi zůstávají - Yvonne i její brácha Hayden, Ronnye i Adaline. O Adaline jsem asi ještě nepsal, je to kamarádka Yvonne a je také ze Zmijozelu. Má vlasy podobné barvy jako Ronnye a ráda kreslí.


Všichni mluví jen o dárcích, každý se těší co najde pod stromečkem a co si přát od rodičů - trochu mi to vadí, ale přeji jim to. Musím také sehnat nějaké dárky, hlavně pro Yvonne, Haydena a Ronnyeho, jsou vážně skvělí.


Mimochodem, v říjnu jsem měl dvanácté narozeniny, skoro jsem zapomněl.

Na Štědrý večer byla úžasná slavnostní večeře, strávil jsem ji spolu s Yvonne, Ronnyem, dalšími studenty. Z profesorů tam byli jen Hatfield a Garfield.


Ráno jsem našel hned několik dárků, což mě překvapilo, a jsem za ně opravdu rád. Vánoce jsou nakonec docela fajn :-)

8 zobrazení0 komentářů
bottom of page