top of page

Zkoušky a odjezd ze školy

Byl víkend před zkouškami a holky z čajového koutku pořádaly přespávačku, že prý si máme vzít spacák a pyžamo a užijeme si společný večer. Dorazilo poměrně hodně lidí, i profesoři Hatfieldi. Chvíli jsem jedl sušenky a popíjel čaj, ale pak chtěli začít hrát hru, kde jeden něco představuje a ostatní hádají. Neměl jsem moc náladu, tak jsem alespoň pil čaj a pozoroval ostatní, ale pak mě začala Addy nutit, abych šel předvádět já. Popravdě se mi vůbec nechtělo, chtěl jsem si jen v klidu posedět a možná popovídat, tak jsem raději popadl spacák a šel spát na opačnou stranu koutku.


Když jsem se ráno vzbudil, tak nebyl nikde nikdo. Koukl jsem na hodinky a uvědomil jsem si, že jsem zaspal a že je dnes první den zkoušek. Samozřejmě byl koutek zamčený, tak jsem tam tak seděl se spacákem na klíně a přemýšlel o tom, jak právě zameškávám zkoušku z astronomie... pak z dějin... a pak najednou cvakl zámek a vysvobodila mě Trisha. Letěl jsem na rychlý oběd a na zkoušku z přeměňování. Dějiny jsem si nakonec doplnil u profesorky Lowe v kabinetu (má ho ve sklepě a je nádhernej) a astronomii si asi doplním po prázdninách. Zbytek zkoušek byl celkem lehkej, ale občas jsem zazmatkoval. Samá V to určitě nebudou, ale je mi to jedno - jsem rád, že mám tenhle rok za sebou.


Do Londýna jsem jel v kupé společně s Yvonne, takže cesta utekla. Bohužel oproti loňsku v Kotli zavedli oddělené pokoje pro kluky a holky, takže už spolu nemůžeme být na pokoji. Myslím, že je na pokoji s Addy, ale od ubytování jsem ji neviděl. Doufal jsem, že bych se mohl ubytovat třeba s Benem, ale než jsem se rozkoukal, tak byli všichni ubytovaní. Nakonec mě dali k Jackovi, který letos bude v 7. ročníku. Vypadá to, že pokoj spíš používá jako sklad a moc tam nepřespává, tak budu mít aspoň klid.

2 zobrazení0 komentářů
bottom of page